понеділок, 30 травня 2016 р.

3 b Cafe. Рецензія

Зазвичай KULIKCOOK готує сам, але часто він їсть вуличну їжу (так-так, що знайде на вулиці, те і їсть), ходить в бари, паби, кафе і ресторани. І оскільки все, що стосується їжі і напоїв, мене неймовірно цікавить, то у мене складаються враження про той чи інший заклад. Інколи хороші, інколи не дуже. Я вирішив поділитися цими враженнями із вами. Подивимося, що з цього вийде.

На цих вихідних я з друзями вперше побував у 3 b Cafe на Подолі. Знаходиться це місце у Києві на вулиці Хорива 23. Якщо ви (як і я) задалися питанням, а що ці три “бе” означають, то це “beer, beef, burger”. На цих трьох китах і побудована концепція закладу. Ось їхня сторінка у Facebook https://www.facebook.com/3bc.com.ua

Інтер’єр гарний (модно, стильно, молодіжно). Чорно-жовтий контраст у кольорах, цегляні стіни, напіввідкрита кухня, дерев’яні столи, зручні крісла і дивани. У вас є вибір – сидіти на першому поверсі з великими вікнами або ж у підвалі без вікон. Хоча вибору у Вас може і не бути – в суботу ввечері тут досить людно і вільного стола може не знайтися (я чув як при нас відвідувачам повідомляли, що вільних місць немає і вони засмучені йшли собі далі). Засмучувалися, можливо, і даремно. Відкритої тераси немає.

В меню є з чого вибрати. Тут вам і сніданки з 10 до 13 (як ви розумієте, в суботу ввечері я там явно не снідав), і детокс-коктейлі, і просто коктейлі, пиво, вино, різний чистий міцний алкоголь, сети шотів. Поїсти можна закуски (є окремий набір закусок до пива), перші страви, салати, десерти. Але основа кухні – бургери (12 видів), стейки (6 видів) і те, що вони називають антистейки (тобто все, що не яловичина, - свинина, курятина, індичина, риба). Ну і пиво, куди ж без нього, це ж одна з “бе”! Меню є на їхній сторінці у Facebook, тому можете порозглядати самі і асортимент, і ціни.

Я вирішив слідувати спеціалізації закладу, тому зупинився на двох “бе” - beef та beer.

Поговоримо про враження від з’їденого. Я замовив стейк “Рибай”. Якщо вірити меню, то це мав бути стейк з реберної частини яловичини, особливо соковитий і ароматний. 179 гривень і 350 грам. До нього також йде соус і 150 грам картопляного пюре на вибір: сирне, зелене, часникове, класичне. Я зупинився на часниковому. В кращих традиціях м’ясних закладів офіціант спитала мене про прожарку стейка і я попросив medium (як вони самі і рекомендують в меню). Я більше фанат medium rare, але часто це все пусті слова, і майже ніколи ніхто не вгадує з прожаркою, тому я вирішив не перейматися.

Коли мені принесли замовлення, я надрізав стейк і зрозумів, що він пересмажений. Але ж я суб’єктивний (ще й балуваний), тому давайте спитаємо думку незалежного експерта. Wikipedia (https://en.wikipedia.org/wiki/Donenessлюб’язно погодилася надати свій коментар і от що вона сказала про ступені прожарки стейків: medium - pink and firm, medium well - small amount of pink in the center, well done - gray-brown throughout; firm. Так от, він був швидше well done, ну може раптом medium well в самому-самому центрі. Можете самі переглянути фото, хоч воно і не передає всі відтінки.

Я покликав офіціанта і показав їй стейк, зауваживши, що він пересмажений. Вона забрала його, скликала маленьку нараду на напіввідкритій кухні, принесла мені його назад розрізаним навпіл (наче я просив це робити) і так переможно повідомила мені, що все ок, він medium, то просто я скраю не розпробував, а от всередині він такий, як треба. Я відповів: ок, я його з’їм і заплачу за нього (так, ніби мені хтось запропонував якусь альтернативу, про що це я), але Ви не зробили мене щасливим (так і сказав). Офіціант запропонувала мені поспілкуватися на цю тему ще й з шеф-кухарем. Але вислуховувати ще одну авторитетну думку про те, що я не розуміюся на прожарці м’яса, а вони розуміються краще за мене, мені вже не хотілося.

Пюре – звичайне пюре з ледь вловимим ароматом часнику (після вживання цілуватися можна).

Соус мене засмутив. Дуже. Це якийсь рідкий ягідний джем. Як ніби мені його подали до якоїсь качиної ніжки конфі чи до сиру камамбер у паніровці з McDonald’s. Таким соусом можна хіба замаскувати смак погано приготованого або не свіжого стейку. Краще б було зовсім без соусу або вже якийсь перцевий соус придумати.

Я сказав офіціанту правду – стейк мене щасливим не зробив.
Ресторану на замітку: викиньте, до біса, соус (або хоча б пропонуйте декілька соусів на вибір, не всі можуть розділяти ваші ягідні смаки), слідкуйте за прожаркою, не переконуйте клієнта і себе в тому, що прожарка така як треба (або, взагалі, не питайте про ту прожарку, яка вийде, така вийде).
Клієнту на замітку: стейк дуже посередній, до соусу захопіть камамбер з McDonald’s, пюре – нормальне (краще замовте собі пюре окремо і все).

А тепер поговоримо про інше «бе». Пиво. Пивом я також дуже цікавлюся і вивчаю цей чарівний пивний світ в міру своєї цікавості. На розлив пропонується наступне пиво: Перша приватна броварня (Бочкове і Авторське), Oettinger Weiss, Kronenburg 1664 Blanc, Blanche de Bruxelles, Belhaven black stout, Heineken і вишневий сидр Royal. Однієї позиції не було в наявності (чи то Oettinger, чи то Kronenburg). Тому зупинилися на Blanche de Bruxelles та Першій приватній броварні. Плюси: все пиво можна замовити в трьох розмірах 0,3 / 0,5 / 1,3 л. (ні, економії від більшого об’єму не буде). 1,3 л. приносять в такому собі графіні і ти вже сам розливаєш по склянкам (ну або п’єш з графіну як свиня). Мінуси: пиво тепле (немає тієї приємної прохолоди, від якої впріває пивний бокал, коли на конденсаті можна малювати пальцем). А в графіні остигає воно ще швидше. Офіціант на запитання про теплоту/охолодженість того чи іншого пива відповіла, що воно все однаково охолоджується. Ціни на пиво середні: Blanche de Bruxelles – 49 / 67 / 174 грн. і Перша приватна броварня (Авторське) 27 / 32 / 82 грн. за 0,3 / 0,5 / 1,3 л. відповідно.

Ресторану на замітку: охолоджуйте пиво краще, попрацюйте над асортиментом пива, раз ви позиціонуєте себе як пивне кафе (про український крафт чули?).
Клієнту на замітку: якщо у Вас болить горло, то можете не просити підігрівати пиво, воно і так буде теплим.

Ще для всієї компанії ми замовили “Beer set” - курячі крильця, сирні палички, брецель, грінки, картопля дольками, свинячі вушка, сир косичка, бичок копчений. 159 грн. і 800 грам. Дуже багато грінок з темного хлібу, непогані сирні палички (досить cheesy), хтось з друзів ще відзначив копчених бичків (мені - так собі).

Похвалити можна за декілька речей. Інтер’єр і відносна чистота (хоча, в чоловічому туалеті можна було б зафіксувати кран і почистити плісняву на умивальнику). Стейк з пюре і соусом подаються на брендованій дерев’яній дощечці з виїмками, куди стікає сік з м’яса. Зручні і гарні столові прибори, брендовані серветки. Каву подають з різнокольоровим цукром і декорованим печивом. Фанатам футболу сподобається великий екран проектора.

Ось такі враження залишилися у KULIKCOOK від 3 b Cafe. Найбільше розчарування – це те, що кафе, яке позиціонує себе з двома «бе» - стейки і пиво – ці два «бе» перетворило в «бееее…». І ще мені не вистачило якоїсь душевності чи що... Склалося враження, що всі просто роблять свою роботу і роблять її не надто старанно і натхненно. Але судячи з кількості людей суботнім вечором заклад користується популярністю і, мабуть, в цьому є й заслуга місця розташування. Чи піду я туди знову? Ні, навряд.

Це була перша ресторанна критика від KULIKCOOK. Буду вдячний за хороші і погані відгуки (погані я навіть не читатиму, але Ви пишіть, пишіть). Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар